Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"The Earth laughs in flowers!"

2010.02.03. 16:56

2a01db032d14ab6129d5ac13b1560232.jpg

Nem tudom szerelmes vagyok-e és azt sem tudom, hogy kibe. Nem tudom, kinek vagyok a barátja és abban sem vagyok biztos ki a barát.  Inkább fejet hajtok mindenki előtt, szerelmes vagyok mindenkibe, és utálok mindenkit. Harmóniára törekszem… Mégis sejtem, hogy ez is csak egy nagyobb érme egyik oldala.

Néha úgy félek, hogy nélkelüm is pont ugyan úgy megy tovább a világ, mint amennyire meg is tud nyugtatni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogotolvaj.blog.hu/api/trackback/id/tr401727048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emmm 2011.03.06. 19:27:43

Lehetséges, hogy a mindenkibe szerelmesség szükséges stációink egyike. Mi van akkor, ha az érme nem kétoldalú? Ha esetleg végtelen számosságú karcolatot rejt egy más dimenzióban? Esetleg, ha érménken csak egy kép leledzik, melyen egy újabb érmében az újabb érme kacsint ránk? Nézted-e már hosszan egy retro mackósajt képét? Filozófiai mélységeket rejt... :)
süti beállítások módosítása