4512.jpg

Borostás, kicsit nyúzott, kócos, mogorva de szolid. Érzelmi háborúkat nyert és vesztett költő, a tegnap esti lány nevét elfelejtő hétköznapi férfi. Felemás zoknim és szemem sunyi pillantása árulkodik a bennem hordozott bohócról, aki úgy dobná félre bármikor komformista inkognitóját, mint a kabátját részegen, hogy az utcán összekapart falevelekbe vesse magát.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogotolvaj.blog.hu/api/trackback/id/tr731105770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annamaría 2010.04.10. 16:51:20

József Attilától kerestem egy idézetet, ide érkeztem meg. Elolvastam néhány írásodat. Aztán leültem játszótereden a földre, mert mindenhol van valami. Különös hangulatú írások. Különös hangulatú ember vagy. Tényleg rendetlenség van, kicsit figyelhetnél, mert a látogatókat, az erre tévedőket megrémíti. Az nem jó. Neked sem. Lehet, csak nem érdemes rendetlenségben élni, elvonja a figyelmedet az össze-visszaság a fontos dolgokról, amiket azonnal meg kell látnod...
Nem tudom, hogy szeretem-e a slambucot. Azt sem tudom mi az.
Nekem nincsen játszóterem, viszont van emailcímem: goldart@citromail.hu Üdv

Emmm 2011.03.04. 11:48:40

Fodor Ákos idézet okán-nyomán sodródtam ide. Jó, hogy olvashattam a blogod, számomra tetszetős nyomot hagytál a világban vele. A hangulata enyém is már.
Hát, ezt köszönöm. Még járok erre, felkutatom a többi játékot is, bár kissé elhagyatottnak tűnnek a játszótér. Játékszenvedélyem tán letörli a port a hintáról is és rácsodálkozhatok.
Különleges vagy, mint mindenki s ezért tiszteletem.
Emm
süti beállítások módosítása